Śląskie szyje! kameralnie (XI)


W sobotę 22 listopada odbyło się kolejne już XI spotkanie grupy ŚLĄSKIE SZYJE.

Dziewczyny dzielnie szyły (bluzy, spodnie dresowe, sukienki, patchwork) a ja się obijałam i służyłam za pomoc krawiecką 
- prułam, obliczałam wymiary, odrysowywałam wykroje ;) Od jakiegoś czasu na spotkaniach wolę się skupić na rozmowie z dziewczynami niż na szyciu. Ostatnio dorywczo pracuję szyjąc na maszynie przemysłowej i troszkę już mi się odechciewa szyć po powrocie do domu.

Udział wzięły:

Edyta Z. 
Justa
Marta D-K
Magda F.

Kolejne spotkanie będzie jubileuszowe, bo już XII. Odbędzie się 20 grudnia w tym samym miejscu w Dąbrowie Górniczej od godz. 10.00. 
Postaram się zrobić jakiś fajny torcik :)

Komentarze

  1. Całe życie mieszkałam na Śląsku, a szyć zaczęłam jak się przeprowadziłam..... No cóż ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz