18 października 2014

Bukłak


Torbę sobie uszyłam.

Już miałam odpisać Saggicie w komentarzu pod tym postem 
że nie rzuciłam szycia ubrań w kąt. Potem zobaczyłam w postach roboczych wpis z torbą i parę innych, w których nie ma ani zdjęcia o ubraniach.
Wychodzi na to, że o szyciu ubrań więcej myślę niż szyję. Może dlatego wydawało mi się, że nie rzuciłam go w kąt. 






Torba uszyta z tkaniny pvc ze spodni z sh za 1 zł.
Reszta to uwolnione tkaniny.

26 komentarzy:

  1. Jak przeczytałam tytuł, to od razu przypomniał mi się Zagłoba i jego "on mi wilcze doły, a ja go bukłaczkiem".
    Fajna torba "obronna" ;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecież nie rzuciłaś, skoro myślisz :) Taki bukłaczek mi się myśli w wersji mini :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Od dawna marzy mi się coś podobnego. Może teraz się zmobilizuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Teraz mi się przypomniało, żę kiedyś zrobiłam nawet kurs szycia takiej torebki, tylko mniejszej :)

      Usuń
  4. ejjj ale super wygląda :) i wiesz co , fajnie, że ten aparat sobie sprawiłaś!! no zdjęcia niebo a ziemia!
    Od razu inaczej się ogląda:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) Dzięki, też się cieszę z tego aparatu :)

      Usuń
  5. U mnie jeśli "rzut" szycia, to ze względu na szydełko. ;p Ale też, cały czas mi się wydaje, ze przecież szyję! I potem okazuje się, że owszem, ale głównie mentalnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały kształt :)) już chyba szyłaś podobną kosmetyczkę kiedys, nie? świetnie uszyta i to pikowanie mm :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No szyłam nawet nie raz :) a ile ja igieł przy tym pikowaniu i szyciu załamałam to hoho ;)

      Usuń
  7. Świetna! Fajny kształt i materiał super. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Torba fantastyczna, bardzo oryginalną tkaninę upolowałaś:) No niestety, mnie też się wydaje, że szyję, a jak przychodzi czas podsumowania miesięcznego u Ciebie, to się okazuje, że nic mojego znowu nie ma:) U mnie rządzą druty ostatnio.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Aa u mnie ostatnio czasu na życie nawet nie ma a co dopiero na szycie ;)

      Usuń
  9. U mnie też przestój w zakresie ubrań - przybijam piątkę ;) Torebka torebką, ale ten materiał to boski na nią wybrałaś! :) :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bukłaczek pierwsza klasa! Nie wiem jak wyglądały te spodnie, z których powstał, ale materiał bardziej się nadaje na wszelkiego typu torby niż odzież.
    Ja też czasem tak mam, że więcej myślę i kombinuję niż szyję. Najgorzej jak zacznę kilka rzeczy na raz i potem nie wiem za co zabrać się najpierw ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. jaka super :) Ty to zawsze wyszukasz coś ciekawego w sh, masz nosa ;) swoją drogą ciekawe czy te spodnie były wygodne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładna torebka z ciekawego materiału :D

    OdpowiedzUsuń
  13. O kochana ile ja mam takich postów roboczych. Ho ho ho. Dużo :)
    Jesteś bardzo twórcza, cały czas coś działasz i jak dla mnie to szyjesz dużo. Prócz tego jeszcze szydełkiem działasz. Głowa do góry, myśleć o ubraniach trzeba, toż to nasza siła napędowa :) Torebka świetna! Jak z tej tkaniny mogły powstać spodnie?! Ktoś miał wyobraźnię ;) Takie małe torebki bardzo mi się podobają ale od kiedy jest Stasiek to sama rozumiesz... WÓR! Wielki wór nie jest w stanie wszystkiego pomieścić ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Torba wygląda świetnie, bardzo praktyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Superowa torba! Baaardzo mi się podoba. I kolor świetny :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  16. Widzisz, to jest myśl - posty robocze pisać, kiedy wena i czas, a potem już tylko fotki.
    Bukłaczek bardzo, bardzo ładny, widać, że starannie wykonany, mnie by pewnie w życiu takie równe kółko nie wyszło, hehe ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak widać fajna i oryginalna rzecz nie musi być droga. Wystarczy dobry pomysł i trochę pracy.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajna torba. Czasem szycie ubrań wymaga dobrego nastawienia mentalnego i weny, ale warto ćwiczyć szycie na wszystkim :-)

    OdpowiedzUsuń