Szyciowe razemszycie #4



Witajcie w kolejnym odcinku!

W tym miesiącu szyjemy blok z manekinem krawieckim metodą PP. 
(10 x 15 cm lub 20 x 30 cm bez zapasów na szwy). 
Mamy małe opóźnienie, ale myślę, że spokojnie dacie radę do końca września.

Tutaj znajdziecie instrukcję na przykładzie prostego wzoru jak to się robi.

Pozostałe części:

Jak wziąść udział w razemszyciu?

- wysłać mail na adres: zapomnianapracownia@wp.pl (można użyć formularza po prawej ;)) wyrażając chęć wzięcia udziału w zabawie i podając rodzaj (3 lub 2 szpulki) oraz wielkość gotowego bloku
- w mailu ode mnie otrzymacie wykrój oraz instrukcję wykonania bloku (czyli opis co z czym pozszywać) - na wasz własny użytek - jest to mój autorski wzór, więc proszę go nie rozsyłać znajomym i nie udostępniać w sieci
- drukujecie i szyjecie
- do 30 września wysyłacie mi maila z fotką waszego bloku a potem robimy zbiorczy post z naszymi dziełami
- jeśli zgłosicie jakieś problemy w szyciu bloku, - pomogę :)

Dzielnie razemszyją:

Edyta
Kornela

Komentarze

  1. Manekin inspirowany igła z nitka... :) a mój sie nadal nie przetestował... Jakoś nie po drodze mi do drukarki, ostatnimi czasy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, oj tam to ten pośpiech ;) No ja to nie mam drukarki ;)

      Usuń
  2. to w końcu szyjmy manekina czy szpulki... ? ;)
    zgłaszam się do zabawy, dane i zgłoszenie już wysłałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja raczej cierpliwości do takich małych rzeczy już nie mam, ale z chęcią pooglądam Wasze prace.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurczę, świetny pomysł z tym razemszyciem, jak znajdę kiedyś więcej czasu na pewno się zgłoszę! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. no tym razem to i ja muszę się zmierzyć z wyzwaniem, uroczy ten manekin - można się przyłączyć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj ale chyba się spóźniłam bo to było do 30 września... no trudno moze innym razem

      Usuń
  6. Wziąć :-) fajny blog!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz