Śląskie szyje w real-u II


Spotkanie odbyło się dzięki mobilizacji grupy Śląskie Szyje w Katowicach-Giszowcu w Dworku Pod Lipami. Pojawiło się 12 gryfnych dziołch ;)

Maria B. vel Majka - szefowa ;)
Magda F.
Kamila z Kamilka-art
Edyta Z.
Magda z Susanna szyje
Justa
Agata z GoMama
Domi Nika z Poczochrana
Agnieszka z Malowanki Krychy 
z córką Michaliną z Wielkie sprawy Małego Potwora
Liliana z Zapomnianej Pracowni

Tematem spotkania były spodnie i zamki. 
Próbowałyśmy korygować wykroje, najczęściej problemem były tzw. smiling pants, ale niestety nie zawsze się udawało. Po naszych dyskusjach i burzy mózgów jestem jednak na tropie dobrych rozwiązań w tej materii i kiedy je wypróbuję to dam znać jak to zrobić żeby było dobrze ;) 
Udało się nam poprawić skręcające się nogawki spodni Magdy z wykroju Burdy. Big success! :)

Relacje ze spotkania możecie też obejrzeć tu i tu.
U Agi możecie znaleźć też przepis na pyszne wafelki z kremem (klik)
Zdjęcia z logiem Susanna Szyje są podprowadzone od Magdy ;)
Tutaj jest relacja z pierwszego spotkania.
Dziękuję bardzo Magdzie F. za użyczenia aparatu :)

Poniżej duuuużo zdjęć ;)






Justa, Magda z Susanna szyjeAgnieszka z Malowanki Krychy i Magda F.





Marta z Terefere-lalki i Kamila z Kamilka-art




Tak nie wszywajcie zamka krytego:P



Dziękuję jeszcze raz wszystkim za wspólnie spędzony czas a Majce szczególnie za ogarnianie tematu zamków :) Oby więcej takich spotkań :)
  

Komentarze

  1. Super! Mam nadzieję, że uda mi się do Was kiedyś dołączyć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam taką nadzieję! Będzie okazja już za miesiąc ;)

      Usuń
  2. Granda my też na Ciebie czekamy - naprawdę warto być :) Lilka fajnie było się znów zobaczyć i mam nadzieję, że na kolejnym spotkaniu też uda mi się być :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też fajnie było Cię spotkać :) Kolejne już za miesiąc :) info na fb :)

      Usuń
  3. Dziękuję za potkanie - było super!:)
    Możesz mnie też zalinkować i do zobaczenia następnym razem
    - Domi Nika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też dziękuję, mam nadzieję, że spodnie wyjdą fajnie :)
      A przepraszam, nie wiedziałam, że masz bloga :) Done!

      Usuń
  4. Bardzo twórcze spotkanie i te uśmiechy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja się przyznam, że było tak fajnie, że już czekam na kolejne spotkanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda na fajną zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że tak krótko ... a my nie dość, że się spóźniłyśmy to jeszcze musiałyśmy wcześniej wyjść :(
    Możesz podlinkować moją córkę, zamieściła posta z naszego spotkania ze swoim pierwszym wszytym zamkiem :) była z tego bardzo dumna :)
    http://maly-potwor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Najlepiej! :) będę na następnym z wieelką przyjemnością :)
    Justa

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz