Wspólne uwalnianie tkanin / lipiec 2016



Trochę dalej niż początek kolejnego miesiąca - kolejnego, w którym będzie wiele okazji do uwolnienia tkanin z Waszych szaf / łóżek / lodówek. 

W czerwcu pięknie Wam poszło (w przeciwieństwie do mnie) - gratulacje!

Linki dodajemy przez miesiąc - linki do postów, w których pokazujecie rzeczy uszyte z zalegających tkanin w maju
+ ewentualnie te, których nie zdążyliście dodać w czerwcu. 

Pamiętajcie, że będzie miło gdy odwiedzicie się nawzajem na blogu i zostawicie komentarza a może przy okazji się zainspirujecie?

Kto pierwszy?

Komentarze

  1. A jednak jest! :))) Bo już się martwiłam, że akcja się skończyła... A ja właśnie zaczęłam letnie uwalnianie tkanin :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak czas leci.....a ja poznałam dwie fajne babeczki-krawcowe, dzieki Twojej akcji:)) Dzieki i pozdrawiam BEa:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja zadam głupie pytanie: jak dodać link? bo ja ostatnio uwalniam i uwalniam, ale nie umiem się tu dodać.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz