Wspólne uwalnianie tkanin / czerwiec 2016



Początek kolejnego miesiąca - kolejnego, w którym będzie wiele okazji do uwolnienia tkanin z Waszych szaf / łóżek / lodówek. 

W maju pięknie Wam poszło (w przeciwieństwie do mnie) - gratulacje!

Linki dodajemy przez miesiąc - linki do postów, w których pokazujecie rzeczy uszyte z zalegających tkanin w maju
+ ewentualnie te, których nie zdążyliście dodać w maju. 

Pamiętajcie, że będzie miło gdy odwiedzicie się nawzajem na blogu i zostawicie komentarza a może przy okazji się zainspirujecie?

Kto pierwszy?


Komentarze

  1. Ja,ja pierwsza:)Materiał kupiłam,będąc jeszcze w ciąży.Jutro Staś kończy rok...:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja właśnie na blogu dodałam post ze spódniczką uszytą z materiału przypominającego zamsz :-) troche mi poleżał w szafie, w końcu doczekał się premiery :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja sie odzywam przy okazji tematu;) ale jakby w odwrotna strone... nie szyje ostatnio i mam materialy do oddania/sprzedania za nieduze kwoty. Podpowiesz mi gdzie sie oglosic, zeby w miare szybko pozbyc zapasow? Materialy sa rozne, ilosci tez, mnie napewno potrzebne juz nie beda. Mam cale 1 pudelko. Napewno kogos uciesza i beda z nich fajne rzeczy, a u mnie stoja zapomniane. pozdrowienia:) Issa

    OdpowiedzUsuń
  4. Dopiero drugi, a tu już tyle uszytków dodane.. Muszę się brać! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S. Recykling też się liczy? Trochę musiały poleżeć w lodówce nim się zabrałam ;)

      Usuń
  5. Pierwszy raz się przyłączyłam do akcji, chociaż tkanin do uwolnienia posiadam sporo. Te kupiłam ładnych parę lat temu, najwyższa pora była je zagospodarować. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz