Wspólne uwalnianie tkanin / grudzień 2015


Już najwyższy czas wrócić do akcji, którą tak bardzo lubiliśmy.

Nareszcie pojawia się w takiej formie w jakiej chciałam, żeby była - prosta dla Was i dla mnie, z podglądem waszych prac w miniaturkach. 
Nie musicie się nigdzie zapisywać, miło będzie jeśli na swoim blogu i/lub w poście udostępnicie powyższy baner z odnośnikiem do akcji/tego posta. 
Linki możecie dodawać przez miesiąc - jeśli wolelibyście akcję np. co tydzień dajcie znać.
Dodajemy linki z rzeczami uszytymi z tkanin zalegających w naszych zapasach. 

Zachęcam do odwiedzania innych uczestników akcji i komentowania.


Komentarze

  1. Juuuuuuuuuuuuuuuuuupi!!!!!!!!!!!!!!! Lilka jesteś WIELKA
    Śpieszę donieść na fb komu trzeba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsze uwalnianie od kiedy liczymy, rzeczy uszyte tylko w grudniu?

      Usuń
    2. nie, przed grudniem też, dopiero od następnego razu będzie obowiązywał tylko miesiąc :)

      Usuń
    3. No dobra ale to może określ ilość w tym miesiącu bo wiesz jak ja się rozpędzę.... :)

      Usuń
    4. rozpędziłam się i ja :) Bardzo się cieszę że akcja wraca!!!

      Usuń
  2. DO-CE NIA-MY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JESTEŚ WIELKA

    OdpowiedzUsuń
  3. To chyba muszę nadgonić z publikowaniem, bo listopad to był miesiąc szycia z resztek i zalegających materiałów, z wyraźnym zakazem kupowania nowych ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. To chyba muszę nadgonić z publikowaniem, bo listopad to był miesiąc szycia z resztek i zalegających materiałów, z wyraźnym zakazem kupowania nowych ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też chętnie dorzucam się z linkami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy stary jest już nie aktualny?

    OdpowiedzUsuń
  7. Liliana, doceniamy!! świetnie to teraz gra i nie będziemy mieć wyrzutów sumienia, że tydzień siedzisz nad składaniem podsumowania miesiąca ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. O rany, już tyle naszyliście w grudniu?? Aż mi głupio teraz, że żakiet od 2 tygodni nieskończony leży :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tylko w grudniu ;) Akcja miała rok przerwy, tzn. nie akcja, ale podsuwania ;)

      Usuń
  9. kto mi wytłumaczy łopatologicznie jak mam sobie ten banerek na blogu umieścić, na pasku z boku, bo jak bym nie próbowała to nijak mi nie wychodzi :(
    Chyba nie muszę mówić, że akcja kapitalna? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak: http://przytulasie-nasze.blogspot.com/2013/05/jak-dodac-zdjecie-z-linkiem-na-pasku.html

      Usuń
  10. Ja też się przyłączę zobaczę tylko co mi zalega :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super,ze akcja wrocila :-)
    Widze wyzej porady jak wkleic,zajrze i sprobuje u siebie,bo mam co uwalniac :-)
    Blog swiezutki,nieopierzony,ale z czasem mysle,ze bedzie lepiej :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie, że znowu można popatrzeć, co inni uwalniają :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie, że się znalazł sposób na podsumowanie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz