Wszystkie odcienie burości


Jeśli powiem, że zawsze lubiłam żywe kolory to na pewno min. 1 osoba wybuchnie śmiechem. 
Tak gromkim, że może nawet usłyszę go pomimo ponad 50 km odległości.

Patrząc na kolorystykę ubrań na blogu i tych, w których chodzę na co dzień...bitch please.

Lubię kolory i lubię na nie patrzeć.
Jednak kiedy przychodzi do pójścia do kasy, jakoś zawsze zostają mi same te maskujące.
Brązy, beże, szary też raczej mi nie służy.

Może macie jakieś pomysły na kolory dla mnie, hę?
Postaram się rozpatrzyć każdą kandydaturę (najlepiej z linkiem ;))




Formę sukienki przygotowałam sobie wykorzystując wykrój na bluzkę bazową oraz instrukcję z Papavero
Do tego troszkę jogi na Śląskie szyje! i sukienka gotowa.

Komentarze

  1. Ślicznie wyglądasz, sukienka bardzo ładna i kolorki pasujące do Ciebie :)
    Ja tam zawsze mam problem z kolorami, zanim coś dobiorę, skompletuję, pół szafy przewrócę a i tak nie wiem jakie kolory mi pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę Cię w granacie i czerwieni :) I w ogóle to chyba mój pierwszy komentarz tutaj, choć zaglądam od co najmniej kilku miesięcy - hej cześć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kurcze, w brązie podobasz mi się najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  4. A my widziałyśmy już na naszym spotkaniu prapremierę owej sukienki i wszystkie stwierdziłyśmy zgodnie, że jest świetna i kapitalnie w niej wyglądasz. Tak więc żywo, więcej koloru. Moim zdaniem wybitnie pasują Ci wszelkie odcienie turkusu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. - http://trendz.pl/files/imagecache/new_295_230/files/6173Kopiakolorowerajstopy.jpg
      - http://www.w-spodnicy.pl/g/Kobieta.obiekt2.aspx/380/0/Kobieta/ecd94005-7a74-4447-930a-db191735ae98_20090729115837_Rudosci-43.jpg
      - http://bi.gazeta.pl/im/0/10166/z10166190Q.jpg
      - http://www.stylistka.pl/img/artykul/185/rozszyfruj-pasujace-do-ciebie-kolory_1715_11.jpg
      - http://kobietamag.pl/wp-content/uploads/2012/10/Top-Secret-Fashion-Collection-Block-Color.jpg

      Chciałas - to masz - popieram Susanne - w turkusie jest ci ślicznie, ale wybierz i inne pomarańcze, czerwienie, jest tyle odcieni, a czasem wrzuć sobie RÓŻ i już, tylko wiesz jaki róŻ.

      Usuń
    2. No i koniecznie FUKSJĘ! To taki twarzowy kolor, chyba każdemu pasuje :)

      Usuń
  5. Wydaje mi się, że jesteś jesienią (niech mnie poprawi ktoś, kto się lepiej na tym zna). A jeśli jesień to ciepłe, głębokie barwy: brązy, czerwienie, żółcie i wszystko w tych okolicach. A w tym turkusie dlatego tak pięknie wyglądasz, bo jest przełamany pomarańczowym, jeśli mój monitor dobrze ten kolor wyświetla.
    Bo wyglądasz pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W pełni popieram :) a zwłaszcza przełamywanie kolorów - turkusy z pomarańczowym akcentem są po prostu dla Ciebie stworzone :)

      Usuń
  6. w okresie letnim zdecydowanie kolory i ta sukienka pokazuje jakie powinnaś spróbować na początek. ļardzo fajnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się ta sukienka podoba, koniecznie poeksperymentuj z kolorami, bo warto :) Zdjęcia świetne, jesteś piękna!

    OdpowiedzUsuń
  8. ha ha... słyszałaś jak rechoczę? mimo tych 50 km musiałaś usłyszeć....:P Kobieto ta kiecka to początek twojej przyjaźni z kolorami :-) Więc idź w tą stronę... nasycone niebieskie, turkusy....czerwienie Ci pasują, zdecydowane róże... ale wiesz odcień musisz sama określić, bo czasem niewielki niuans powoduje, że zamiast efektu wow mam efekt np trupa ;-) Ale koniecznie idź w stronę światła a nie znowu w barwy maskujące ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie od dziś jestem fanką Twojej delikatnej urody :) Masz w sobie coś z elfa, rusałki... Na moje oko pasowałyby Ci pastele i dziewczęce fasony, na przykład coś takiego:
    http://sukienkowo.com/files/assortPhoto/schowek889a.jpg
    http://www.cogdziezaile.pl/obrazki/zajmin.jpg
    a szczególnie ten kolor i fason: http://polki.pl/work/privateimages/formats/E/145511.jpg Cudo!

    Ale do tego koniecznie jakieś wyraziste dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukienka wygląda świetnie. Z kolorami nie doradzam, sama jestem w kropce w czym mi dobrze, a co nie jest trafionym pomysłem. A kupując materiał i tak kończę z naręczami czarnego, szarego i beżowego.

    OdpowiedzUsuń
  11. Sama kiedyś ubierałam się tylko w czerń, granat i inne kolory bez koloru. Którego dnia postanowiłam to zmienić. Na początek dobierałam do koloru oczu i ust. Dzisiaj jak mam założyć coś czarno - burego to aż mi się płakać chce. Jedyna rada to eksperymentuj. W tej sukience bardzo ci do twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  12. hmm. Mi się widzi u Ciebie takie bordo/wino, jakieś ciemne czerwienie, burgund, ciemny fiolet, granatowy

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja podobnie jam Maszycielka kiedyś ubierałam się tylko w czarne rzeczy, ale jak spróbowałam koloru to tak już zostało. Do tego ostatnio polubiłam różne printy. Teraz jak ubioru coś czarnego to źle się w tym czuje. Polecam eksperymentować z kolorem bo wart :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Misię akurat bardzo podobasz w zestawie tych zielono-niebieskich kolorów. Jestem za!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo kolorystyczna sukienka i bardzo ci w niej do twarzy. Turkus jak najbardziej i ten niebieski, w sukience też powinien pasować. Będąc w sklepie odzieżowym, warto przymierzyć coś w odmiennym niż dotychczas kolorze i popatrzeć w lustro. Jak widzisz dany kolor koło twarzy czy połączony z innym w całości sylwetki. Może taki eksperyment przyniesie owoce w kolorze twojej odzieży. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sukienka piękna i jak najbardziej pasuje do Ciebie, a może ty do niej :) Propo kolorów też tak mam wychodząc na zakupy chciałabym poszaleć z kolorami ale gdy wracam to w szafie lądują stonowane i kasyczne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  19. Te kolory idealnie do Ciebie pasują! Sukienka ekstra! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fantastyczna sukienka,pięknie w niej wyglądasz :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz