Co by tu uszyć z fashion-textiles ?


Wczoraj dobiegł końca konkurs organizowany przez Zapomnianą Pracownię we współpracy z fashion-textiles.pl.
Zadanie uczestników było bardzo proste i przyjemne - opisać co fajnego chcieliby stworzyć z tkanin dostępnych w ww. sklepie. 
Pewnie każdy "juror" tak pisze, ale wybór był trudny. 
Gdybym dla siebie miała wybrać tylko jedną tkaninę z wszystkich dostępnych też miałabym problem.
Wybrałam propozycje, które, kiedy je zobaczyłam oczami wyobraźni, od razu mi się spodobały. 

Konkurs odbył się w bardzo kwiatowym klimacie, bo najczęściej wybierałyście te materiały:


- 1 miejsce -  50zł do wykorzystania na sklepie + stały rabat na wszystko (na zawsze) -20%

Magdalena Fijałkowska

"A ja z tego zrobiłabym sukienkę z zaszewkami na piersiach i wzdłuż tali by ją idealnie dopasować, do tego kieszenie na wysokości bioder, ale nie w bocznych szwach a z przodu i tak by były integralną częścią sukienki a nie jako naszyte kwadraty, i do tego dodałabym metaliczny granatowo złoty zamek na plecach, i żeby ramiona nie były całkiem gładkie to takie minimalnie nachodzące na ramiona rękawki. Idealna na wesele w stylu garden party, które mnie nie długo czeka."

- 2 miejsce -  jednorazowy rabat 40% (na zakupy do kwoty 200zł)

Martha Krasnaland

"ta tkanina wydaje mi się rewelacyjna na ekskluzywny płaszczyk jesienny, a spód zrobiłabym chabrowy, może z satyny. Nie znoszę sytuacji kiedy za oknem pochmurno i wszyscy chodzą w czerni. Super by było mieć elegancki nie czarny płaszcz z zaskakującą podszewką. Piękny kolor jasno szary w dodatku tłoczony dałby wspaniały efekt na tle tych wszystkich wstrętnych pikowanych kurtek za 20zł, których zawsze wszędzie pełno. Dla urozmaicenia i podkreślenia piękna tkaniny zrobiłabym skośne przeszycia, żeby stworzyć iluzję litery A. Możliwe też, że dla zabawy dodałabym trochę niebieskiego tiulu pod spód na dole płaszcza, żeby płaszcz stał się bardziej wyjątkowy. Coś jak połączenie sukienki małej królewny i pięknego płaszcza jak prosto z wybiegu. Jestem pewna, że gdyby udało mi się coś tak pięknego uszyć, wszyscy by się za mną oglądali. Czułabym się wyjątkowo szykownie."

- 3 miejsce - jednorazowy rabat 40% (na zakupy do kwoty 200zł)

Dorota Markowska-Bochenek

"uszyłabym z niego kopię sukni z 1828 roku - dokładnie tej: klik"

Gratuluję fajnych nagród i zapraszam zwyciężczynie do kontaktu - zapomnianapracownia@wp.pl

Komentarze

Prześlij komentarz