Dresowe haute couture


Uszyłam dla kuzynki  dresową sukienkę. U Susanny znajdziecie szczegółowy kurs jej szycia.
Właściwie to uszyłam już 3 sukienki z tego wykroju - jedną próbną, jedną dla mamy no i dla Agaty. 
Wiadomo, że nie byłabym sobą gdybym czegoś nie zmieniła...

Modyfikacje:

- poszerzyłam nieco w biodrach,talii i biuście
- rękaw składa się z 2 części a nie z 3 jak w oryginale i jest krótszy
- nie ma tego elementu przy dekolcie, który wygląda jak odszycie, ale to nie jest odszycie...
- całość trochę skróciłam
- naszyłam inaczej kieszenie
- wstawiłam zamek
- wszystko wykończyłam robioną samodzielnie lamówką z dzianiny

Jedyne "ale" jakie mam do wykroju to zbyt mały luz w obwodach - nijak się ma do tego co jest podane w tabeli. Więc jeśli planujecie szyć tą sukienkę dodajcie sobie po 1 cm więcej zapasu na szew :) Poza tym super leży, zaszewki pięknie ją modelują a i rękaw nie jest za ciasny 
(zawsze miałam taki problem z wykrojami Papavero).

Pomysł na kolorową lamówkę jest Agaty, dawcą na lamówkę była koszulka męża :D





Kokardka z tyłu jest tak urocza, że można się rozpłynąć, no nie? ;)
sukienka dresowa, sukienka z raglanem, wykrój na sukienkę dresową, wykrój na sukienkę z raglanem

Komentarze

  1. Śliczna :) No i tak, ta kokardka jest urocza. W ogóle bardzo fajnie połączenie kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna sukienka :D Bardzo podoba mi się połączenie szarości i czerwieni :) Kokardka - rozczulająca faktycznie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka jest obłędna! Zamek odważnie przyszyty ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wolę bez kokardki poza tym jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny warsztat i słodka kokardka :)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajowa metka :D Super wygląda ta czerwona lamówka, warto było poświęcić koszulkę ;) A kokardka <3 ahhh no chyba wiesz, że ja je uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest piekna zazdroszcze umiejetnosci szycia ubran sama nie mam odwagi sprobowac :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Już się rozpływam :) Nad kokardką i nad całą resztą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, już myślałam, że nic mnie do tego kroju nie przekona. Jakiś kanciasty mi się wydawał, ale twoja wersja jest przeurocza!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie urozmaicone - te kieszonki, kokardka, lamówka, no po prostu git :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Można się rozpłynąć nad całą sukienką, nie tylko kokardką. Ekstra!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna... ta lamówka zupełnie zmienia jej typowo sportowy charakter i dodaje kobiecości :) To był świetny pomysł. Wykończenie I klasa!

    OdpowiedzUsuń
  13. Super takie kontrastowe kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygląda rewelacyjnie - uwielbiam zestawienie pomarańczowego z takimi szarościami i beżami... i jeszcze zielony limonkowy - też uwielbiam! :-D

    OdpowiedzUsuń
  15. ale wszystko pięknie odszyte ! :) Ciekawe jak wygląda na Agacie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Spróbuję ją kiedyś dorwać w tej sukience i zrobić parę zdjęć :)

      Usuń
  16. Piękna i ta lamówka!
    Tylko: tĘ sukienkę, a nie tĄ.
    Aga

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz