Dresowa żyrafa


Zapraszam na jedną z pierwszych bluz szytych przeze mnie na zamówienie :)

Bluza szyta dla Moniki, którą poznałam na SWAPie w Będzinie.
Motyw żyrafy na życzenie zamawiającej, wykonany tak samo jak ten koci na podstawie zdjęcia. 
(Kot nadal domu szuka podobnie jak podrasowany fake diamond poniżej ;))

Szyjąc ją byłam bardzo hmmm spięta, bo chciałam żeby wszystko super wyszło.
Dekolt, rękawy i dół wykończyłam lamówka z dzianiny polo. Dół dłuższy od przodu.
Z efektu końcowego jestem bardzo zadowolona a Wam się podoba?

Jeśli macie jakiś fajny pomysł na bluzową aplikację chętnie podejmę się wyzwania ;)
Możecie pisać za pomocą formularza po prawej albo tradycyjnie na zapomnianapracownia@wp.pl


fot. http://dziekanski.net/ / Monika ZP 


Kot na deser:


wystąpili:
- bluza - Zapomniana Pracownia prawie 100% recykling bluzy i koszulki z sh 100% bawełna
- żyrafia aplikacja - dzianina polo
- Monika w swojej nowej bluzie
- ja w bluzie Moniki
- kot 


[Żyrafę na bluzę spreparowałam sama, tak więc nie zgadzam się na klonowanie wzoru]

Komentarze

  1. Żyrafa jest fajna, ale kocio prześliczny :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna bluza, ten motyw wygląda jak taka jakby układanka, jakby odrysowana od szablonu, super :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się !!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Żyrafa wymiata :) W końcu pojęłam o co chodzi z tymi aplikacjami :) - prosty a zarazem świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  5. jest świetna, ten typ aplikacji jest stworzony do żyraf... i diamentów!

    OdpowiedzUsuń
  6. Żyrafia bluza jest zarąbista - szyj takie, będzie HIT!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyczesana! Jak mnie natchnie to sobie spreparuję lisa i kaczora na podobieństwo Twojego zoo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł z tymi aplikacjami i w dodatku recycling no to już the beściarsko :)
    Pozdrawiam
    M

    OdpowiedzUsuń
  9. żyrafka jest śliczna a pomysł na aplikacje powinnaś opatentować ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Niestey nie ja ten sposób wymyśliłam ;) Sam sposób na aplikację zgapiłam od https://pl-pl.facebook.com/cubclothes ;)

      Usuń
  10. Coraz fajniej wychodzą ci te aplikacje. Żyrafa boska - już zazdroszczę Monice :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo sympatyczna ta Twoja żyrafa, pozdrowienia dla deseru :)

    OdpowiedzUsuń
  12. żyrafa pierwsza klasa, wiadomo, że żyrafy są super :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Żyrafa super :) podziwiam , bravo !

    OdpowiedzUsuń
  14. Żyrafa jest ekstra, szczególnie zachwyciło mnie to zdjęcia z bliska :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Żyrafa , kot i diament super :) Tez jestem zawsze ogromnie spięta, kiedy szyje dla kogoś!

    OdpowiedzUsuń
  16. żyrafka wyszła cudnie:) muszę pomyśleć o czymś dla nas

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładna bluza, stajesz się ekspertką w tej dziedzinie-a to super. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wreszcie zrozumiałam patent z aplikacją!!! to po prostu jest dzianinowy witraż albo może mozaika :)
    trochę może jeszcze jak sgraffito tyle że w materiale zamiast w tynku :)
    Stajesz się specjalistką od dzikich wzorów zwierzęcych :) Jednym słowem wielkie ŁAŁ

    OdpowiedzUsuń
  19. Żyrafa kapitalna... a najlepszy jak zwykle deser :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie Ci idą te aplikacje, bardzo udane wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Lilka bluza, bez ściemy i lizusostwa, wyszła kapitalnie! Żyrafka wygląda uroczo i te łaty na rękawach - uwielbiam takie "smaczki". Brawo!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz